Didelė sveikos gyvensenos nauda – tai ne reklaminis triukas

Žingsniamačiai
Žingsniamačiai – tarp sportuojančių žmonių greitai populiarėjantis elektroninis prietaisas.

Jau ne pirmi metai, kai galime girdėti kalbant apie sveikos gyvensenos propagavimo būtinybę. Ir nors kai kurie vartotojai mano, jog visa tai yra nulemta visiems jau seniai pabodusio marketingo, vis dėlto, kai kalbame apie savo sveikatą ir gerovę, į visą tai nereikėtų žvelgti skeptiškai. Net jei primygtinai rekomenduojama sportuoti ir sveikai maitintis – tai nereiškia, jog vien dėl savo principų turėtumėte elgtis priešingai ir parodyti, kad jūs esate nepaveikūs reklamos priemonėms. Mūsų sveikata yra pagrindinis turtas, kurį turime, todėl negalime žvelgti pro pirštus į tai, kas lemia mūsų gyvenimo kokybę ir pilnatvę. Taigi, jei iki šiol jūs nebuvote iš tų žmonių, kurie su malonumu keliasi anksti ryte ir „įšokę“ į sportbačius lekia pabėgioti – pats metas savo įpročius pakeisti. Rezultatai, kuriuos pasieksite, tiesiogiai atsispindės jūsų kasdienės gyvenimo kokybės gerėjime.

Be to, nereikia pamiršti, kad fizinio aktyvumo trūkumas ilgainiui gali labai neigiamai paveikti jūsų sveikatą ir bendrą fizinę būklę. Jei jūs iki šiol vadovavotės nuomone, kad „sportas atima sveikatą“, šį požiūrį turėtumėte pakeisti priešingu – „sportas yra sveikata“. Savo kūną galime įsivaizduoti kaip daiktą, kuriuo kasdien naudojamės. Todėl jei vieno ar kito buitinio prietaiso nenaudojame labai ilgą laiką, jis gali sugesti kur kas greičiau. Tą patį galima pasakyti ir apie mūsų kūną. Jei ilgai nesportuosime ir mūsų kūnas negaus jokio fizinio krūvio, didės rizika ne tik susidurti su viršsvorio problema, tačiau taip pat gali imti atrofuotis kaulai, susilpnėti raumenys ir atsirasti kitų didelių bei mūsų gyvenimo kokybei kenkiančių sveikatos problemų. Todėl negalvokite, kad jei nesimankštinsite, savo raumenis ir kaulus tinkamos būklės išsaugosite gerokai ilgiau nei priešingu atveju.

Kita vertus, galite vadovautis ir kitomis klaidingomis (mitams priskiriamomis) nuomonėmis, pvz., kad norint pasiekti akivaizdžius teigiamus rezultatus, kasdien sporto salėje reikia praleisti ne vieną valandą ir išlieti ne vieną litrą prakaito. Be abejo, kad tokie teiginiai neturi nieko bendro su realybe. Jei kasdien bent pusvalandį skirsite intensyvioms fizinėms treniruotėms, to visiškai pakaks, kad jūsų kūnas būtų tvirtas ir stiprus. Tuo tarpu, jei mėgstate ne tokias intensyvias treniruotes, sportui galite skirti ir valandą ar pusantros. Viskas priklauso nuo to, koks yra jūsų fizinis pasiruošimas, sveikatos būklė ir kokie yra jūsų lūkesčiai.

Tarkime, jei ilgą laiką nesportavote ir šiandien jums yra pakankamai sudėtinga rasti motyvacijos pradėti judėti teisinga linkme, galite į pagalbą pasitelkti papildomas pagalbines ir paskatinančias priemones. Vienos iš jų galėtų būti elektroniniai žingsniamačiai. Šių prietaisų pagalba galite sekti ir fiksuoti savo nueitus žingsnius, todėl matydami konkrečius skaičius, galėsite jausti didesnį entuziazmą. Be to, tai gali būti puikus būdas palengva savo kūną pripratinti prie fizinio aktyvumo. Juk jums tikrai nėra būtina kasdien nubėgti labai ilgus atstumus. Pradžioje galite tiesiog pasivaikščioti – ir nemanykite, kad tai bus neefektyvu ar neproduktyvu. Ilgesni pasivaikščiojimai lygiai taip pat degina kalorijas kaip ir bet kuri kita fizinė veikla. Juolab, kad turėdami žingsniamatį, galėsite lengviau suprasti, kokį atstumą jums reikia nueiti, kad pasiektumėte savo kasdienį užsibrėžtą tikslą.

Taigi, judėdami pirmyn mažais, tačiau užtikrintais žingsneliais, galite pasiekti tai, apie ką anksčiau galėjote tik pasvajoti. Todėl svarbiausias veiksnys šiuo atveju yra ne kas kita, o jūsų mąstymas, ryžtas ir siekiai. Jei turėsite tikslą ir valios jo siekti, visa tai taps pasiekiama ranka.


Visos teisės saugomos © 2014-2017 Ergoline.lt