Ar sveika mityba paremta tik valios pastangomis

Receptai

Turbūt daugelis iš jūsų ne kartą aplinkinius girdėjo sakant – „tiesiog darykite tai, tiesiog valgykite sveikai“. Nemaža dalis žmonių mano, kad sveika mityba yra paremta elementariomis valios pastangomis. Jie taip pat mano, kad jei norite valgyti sveikai, tereikia save tuo įtikinti ir judėti pirmyn. Tačiau daugeliui žmonių tai neveikia. Nustatyta, kad įprastai žmonės bent 3 kartus per metus pradeda vieną ar kitą dietos planą, tačiau tai reiškia, kad bent 2 kartus jiems nepasiseka. O tai akivaizdžiai parodo, kad nepakanka tik valios pastangų ir nusiteikimo.

Aplink mus yra pernelyg daug pagundų, kurios pasiruošusios sugniuždyti mūsų planus ir nusiteikimą. Ir tai galima pasakyti ne tik apie sveiką mitybą, bet ir apie beveik bet kurią mūsų gyvenimo sritį. Jei žmogus yra nuolatos veikiamas pašalinių veiksnių, kurie skatina daryti tai, ko nereikėtų daryti, anksčiau ar vėliau galima palūžti.

Taigi, kaip pradėti valgyti sveikai? Kaip visko nemesti vos tik pradėjus? Ko dar reikia, kad galėtume išsiugdyti teigiamus mitybos įpročius? Visų pirma turite suformuoti aplinką, kuri padės jums nepalūžti ir būti sėkmingais. Tai nėra utopija. Teigiamą aplinką gali susikurti kiekvienas, todėl pateiksime kelis patarimus.

Jūsų virtuvėje turėtų būti tik sveiki pasirinkimai. Daugeliui žmonių maitintis sveikai yra labai sudėtinga, tačiau ne todėl, kad sveikas maistas būtų neskanus, o todėl, kad aplinkoje būna daug pagundų – bulvių traškučiai, saldainiai, sausainiai, gaivieji gėrimai, pyragaičiai, tortai ir kt. Tuo tarpu, jei savo šaldytuvą visuomet užpildysite tik sveikais produktais, pagundų sumažės.

Sveiko maisto receptai. Puikiai suprantama, kad jei iki šiol maitinotės pakankamai nesveikai, jūsų žinomi maisto gaminimo receptai gali būti riboti. Todėl būtinai pasirūpinkite, kad visuomet po ranka turėtumėte sveiko maisto receptų, padedančių jums labai greitai ir nesudėtingai paruošti pilnavertį ir subalansuotą patiekalą.

Normuokite maisto porcijas ir valgykite virtuvėje. Begalė žmonių linkę į savo lėkštę įsidėti tiek maisto, kiek tik joje telpa, tačiau maisto porcijas reikėtų normuoti ir išskaidyti į 5 ar 6 valgymus. Taip pat reikėtų valgyti virtuvėje, o ne kambaryje priešais televizoriaus ekraną. Tokiu atveju pasisotinsite kur kas geriau, nors suvalgysite mažiau.


Visos teisės saugomos © 2014-2017 Ergoline.lt