Ar Klaipėda gera vieta reklaminiams plotams?

Lauko reklama yra tas dalykas, kur ko gero pagrindinis ir stipriai kitus lenkiantis rodiklis yra praeivių srautas. Tikslinę auditoriją tokiu atveju nustatyti labai sunku, tikėtis, jog žmonės grįš pažiūrėti į stendą – taip pat pat. Tad besirenkant vietą reklamai belieka pasikliauti tikėtinu ar istoriniu praeivių srautu. Kuo daugiau žmonių pamatys jūsų reklamą, tuo daugiau šansų, kad ką nors jinai sudomins. Viskas aišku ir paprasta. Ir lauko reklama Klaipėda, vienas didžiausių Lietuvos miestų, taip pat pasižymi.

Lauko reklama KlaipėdaKlaipėda – didelis miestas. Didelis ir gana aktyvus miestas. Ten, kur yra potenciali rinka, visuomet bus ir verslų, ir jų reklamų. Tad reklaminiai plotai Klaipėdoje tikrai populiarūs. Kur kas įtartiniau atrodytų dideli pakelės plakatai kur nors atokioje vietoje. Tuo tarpu Lietuvos uostamiestis tuo stebinti tikrai neturėtų. Kita vertus, lauko reklama Klaipėda pasižymi tikrai ne tik dėl didelio gyventojų skaičiaus. Tai viena tų vietų, kur renkantis vietą reklamai galima galvoti ne tik apie praeivių srautus, bet ir apie tikslinę auditoriją. Būtent – turistus.

Turistiniai miestai ir įvairi reklaminių stendų nuoma juose pasižymi kiek kitokia specifika. Juose kur kas dažniau matysime su turizmų susijusių paslaugų bei prekių reklamą. Pailsėti atvažiavę žmonės, nors ir turėdami ribotą biudžetą, vis tiek nori leisti pinigus. Tereikia jiems pasiūlyti būdų kaip tai padaryti. Vienas paprasčiausių ir patogiausių būdų tą padaryti – reklaminiai plotai turistiniuose miestuose. Kaip pavyzdžiui Klaipėdoje šiuo atveju.

Bent kiek išradingesni verslininkai puikiai sugeba pasinaudoti turistinių miestų privalumais. Ir kur kas efektyviau pateikti savo reklamą. Ir net nebūtinai klaipėdiečiai. Štai pavyzdžiui eilėje į keltą puikiai tinka reklamuoti įvairias pramogas, paslaugas ir poilsio vietas Neringoje. Tai tokia vieta, didžioji dalis jūsų reklamą pamatysiančių žmonių bus potencialūs klientai. Jie vyksta į Kuršių Neriją. Jie ten ilsėsis ir leis pinigus. O belaukdami kelto jie turės nemažai laiko atidžiai pasinagrinėti jūsų reklamą lauko stende. Štai turite puikų tikslinės auditorijos pavyzdį net ir kalbant apie lauko reklamą.

Tokių vietų bei pavyzdžių galima ir atrasti, ir sugalvoti kur kas daugiau. Svarbiausia lanksčiai galvoti kiekvienu atveju. Štai prie to pačio kelto į Neringą eilėje laukiantiems turistams reklamuoti pramogų Klaipėdoje greičiausiai jau nebeverta. Kita vertus, jie tikrai turės pro ten grįžti. Tad viską reik įsivertinti ir pasverti. Ir lauko reklama tuomet bus efektyvi.


Visos teisės saugomos © 2014-2017 Ergoline.lt