Sveikos mitybos ir pakankamo fizinio aktyvumo pagalba pasieksite puikius rezultatus

Apie tai, kas yra sveika mityba, girdime nuolatos, tačiau didžioji dalis žmonių visą tai praleidžia pro savo ausis, nekreipdami jokio dėmesio į tai, kas dažnai gali padėti ne tik išspręsti daugybę sveikatos problemų, tačiau netgi išgelbėti gyvybę. Todėl nemanykite, kad sveiki receptai apie kuriuos pastaruoju metu tiek daug kalbama yra visiškai bereikšmiai ir beverčiai. Sveika mityba yra tai, kas nulemia ir mūsų gyvenimo kokybę, todėl kuo daugiau žmonių ims pakankamai dėmesio skirti tam, ką valgo – tuo geresne sveikata jie pasižymės ir gyvens gerokai ilgesnį bei efektyvesnį gyvenimą.

MitybaŽinoma, galite tvirtinti, kad dabartinė jūsų savijauta yra tiesiog nuostabi, o jūsų svoris – puikus, tačiau nemanykite, kad po kurio laiko jūs nepajusite neigiamų nesveiko maisto vartojimo pasekmių. Įprastai jauname amžiuje visi jaučiasi kuo puikiausiai, nesiskųsdami dėl jokių skausmų ir sveikatos negalavimų. Tačiau jei netinkami sprendimai priimami diena iš dienos ir taip ne vienerius metus – galiausiai susiduriama su lygiai ta pačia situacija, kuri yra tiesiog neišvengiama. Kyla daugybė sveikatos problemų, kurioms spręsti tenka pasitelkti įvairiausius vaistus ir sudėtingą gydymą. Taigi, jei jūsų visiškai nežavi tokia ateitis, imkitės neatidėliotinų veiksmų jau dabar. Kuo anksčiau pradėsite daugiau dėmesio skirti savo kasdienei mitybai, tuo greičiau pajusite teigiamus savo gyvenimo pokyčius.

Be abejo, sveika mityba turėtų būti derinama ir su sportu. Net jei jūs iki šiol papildomo fizinio aktyvumo buvote linkę vengti, tai nereiškia, kad taip turėtumėte elgtis ir toliau. Kiekvieno žmogaus kūnui reikia fizinio krūvio – nepaisant to ar jūs jaunas, ar senyvo amžiaus žmogus. Be fizinio krūvio atrofuojasi mūsų raumenys, atsiranda viršsvorio rizika, sumažėja energija, prastėja kaulų ir sąnarių būklė. Ir tai tikrai nėra vieninteliai fizinio aktyvumo trūkumo padariniai, todėl jei jūs taip pat pakankamai laiko imsite skirti sportui, galite net neabejoti, kad rezultatai, kuriuos pasieksite, bus būtent tokie, apie kuriuos anksčiau galėjote tik pasvajoti. Todėl nebedelskite ir imkitės teigiamų savo gyvenimo pokyčių, kuriuos pastebėsite jau visai netrukus.

Kodėl pietūs yra labai reikalingas valgis?

Pietūs yra labai svarbus dienos valgis. Jis mums suteikia daug reikalingų jėgų darbe ar kitoje veikloje , nes juos valgome gan anksti. Pasigaminti skanius pietus yra visai paprasta, o tingūs žmonės gali rasti nemažai vietų Vilniuje, kur dienos pietūs yra labai skanūs ir ne pernelyg brangūs. Tačiau nemažai žmonių savo brangią pietų pertrauką nusprendžia praleisti sprendžiant asmeninius reikalus ar kitaip ilsintis. Ar tai yra gerai? Kodėl valgyti pietus yra taip svarbu?

Visų pirma, žmogus, nusprendęs praleisti pietus labai alina savo organizmą. Net dirbant ne fizinį darbą, mūsų kūnas nuolat naudoja energiją, o pavargęs, išalkęs žmogus sunkiau mąsto, yra labiau išsiblaškęs ir negali susikaupti. Suvalgę net paprasčiausius pietus mes suteikiame savo kūnui daug jėgų, reikalingų iškęsti greitą dienos ritmą.

Dienos pietūs internetuJūsų dienos pietūs privalo būti gausūs ir sotūs. Daug žmonių bijo, kad pavalgę didelius pietus jie apsunks ir jausis labiau pavargę. Nors tai yra tiesa kai valgoma nemažai greito maisto, jeigu valgome šviežius ir vertingus maisto produktus ir paprastesnį, sveikesnį maistą, tai jausimės energingi iki pat vakarienės ir nereikės apsivalgyti prieš miegą. Valgant nevertingą maistą kaip visokiausios bandelės ar kiti konditeriniai gaminiai ,kuriuose daug angliavandenių, miltų, cukraus ir nuolat užkandžiaujant, mes tik dar labiau skatiname savo apetitą, dėl ko taip stipriai vakare yra jaučiamas alkis. Pavalgius didelius, sveikus ir sočius pietus norėsite daug kuklesnės vakarienės, o tai yra labai gerai.

Taip pat labai svarbu yra paįvairinti savo pietus. Mitybos įvairovė padeda mums išlikti energingesniems ir sveikesniems. Niekada neapsiribokite tais pačiais vaisiais ir daržovėmis, kartais pakeiskite savo mėgstamiausią garnyrą, išbandykite vegetarišką maistą, kitokius baltymų šaltinius. Visada stenkitės į savo racioną pridėti naujų daržovių ir vaisiu, įdomaus, neįprasto neragauto maisto. Jei skirsite laiko savo mitybai paįvairinti, kiekvieną kartą jūsų pagaminti pietūs jums sukels teigiamas emocijas, o jūsų kulinariniai sugebėjimai eksperimentuojant su įvairiausiu maistu ir prieskoniais labai pagerės.

Jeigu nemėgstate gaminti, labai modernus būdas greitai gauti skanų patiekalą yra užsisakyti jį į namus. Suradę jums patinkantį maisto užsakymo tinklapį galite paskambinti nurodytu numeriu arba tiesiog  maistą užsakyti tinklapyje. Galite užsisakyti visokiausių norimų patiekalų iš Vilniaus, Kauno ar Klaipėdos populiariausių restoranų. Tai išties nėra pats pigiausias, bet vienas geriausių būdų greitai gauti labai skanius pietus per trumpą laiką. Jei užsakinėjate maistą ne tik sau, o galbūt ir savo kolektyvui, pristatymas į namus ar biurą, darbovietę jums visiškai nieko nekainuos. Šitaip, kelių pelytės paspaudimų dėka galite nusipirkti daug skanaus itališkos, ispaniškos, turkiškos, gruziniškos, kiniškos virtuvės maisto kuris per nepaprastai trumpą laika jau atsidurs ant jūsų pietų stalo.

Sveika mityba – ar tikrai tokia sveika?

PicaDaugelis sveikos mitybos propaguotojų renkasi valgyti daug daržovių, vaisių, kitų žalumynų. Neretai jie vengia mėsos, ieško ekologinių maisto produktų, maisto produktų be konservantų, be dažiklių, be saldiklių ir kitų nenatūralių priedų. O kiti tiesiog valgo picas, kebabus, atrodo visai nesirūpina savo mityba. Tačiau skirtumų tarp tokių žmonių nematyti. Na bent jau jaunystėje. Nors ne vienam yra girdėtas palyginimas abu du senyvo amžiaus žmones, kurie gyveno visiškai skirtingą gyvenimą. Tai yra moteris, kuris visą gyvenimą stengėsi maitintis sveikai, mankštintis ir sportuoti, visais būdais gyventi kuo sveikiau. Ir vyras, kuris niekad nesirūpino savo mitybą, didžiausias jo sportas buvo ėjimas į parduotuvę nusipirkto picos ar bekono. Vyras, anot jo artimųjų, tepė sviestą ant sviesto, valgė riebiai ir daug. Ir štai jiems sulaukus panašaus senyvo amžiaus moteris turėjo ne vieną ligą, o vyras, anot gydytojų, buvo vienas sveikiausių tokio amžiaus vyrų, kokius jiems teko matyti. Tad kame gi sveiko gyvenimo esmė?

Sveiką gyvenimą propaguojantys žmonės būna labai pasidomėję maistu, renkasi produktus be priedų. Štai, pavyzdžiui, renkasi džiovintus vaisius be konservanto – sieros dioksido. Tačiau, ar jie pagalvojo, kiek sieros dioksido galima prisikvėpuoti tiesiog vaikščiojant mieste? O vėliau tie patys žmonės eina į barus ir maukia alų. Nes alus mat padarytas iš augalų, jame nėra mėsos, žodžiu, veganiška, reiškia sveika. Tad jokia skaniausia pica Panevėžyje jiems nesuteiks džiaugsmo, nes tai juk mėsa, miltai ir visa kitas „blogis“! O kiti gi pasakys, kad pica yra sveika, nes ten galima rasti visų maisto piramidės produktų ir kiekiais kone sudėliotų pagal tą pačią maisto piramidę! Tiesa, veganai turi savo maisto piramidę, ir jokia pica Panevėžyje į ją neįeina.

Kai kurios apklauso teigia, kad keturi iš penkių veganų ir vegetarų bent retkarčiais nusižengia savo įsitikinimams ir paragauja mėsos. O kartais jie tą daro ir nežinodami. Pavyzdžiui, valgydami produktus su želatina. Su gyvulinės kilmės želatina. Juk ji dedama į tiek daug produktų! Kai pagalvoji, sveikas gyvenimo būdas reikalauja labai daug pastangų. Gal geriau tiesiog atsipalaiduoti, užsisakyti tą picą ir sveiką gyvenseną pradėti nuo rytojaus? Na jei dėl sveikos mitybos ir kyla ginčai ar tai gerai, tačiau dėl judėjimo ne. Todėl jei norėsite picos, eikite pėsčiomis.

 

Obuolių pyragas – populiarus visame pasaulyje

Turbūt jau spėjote pastebėti, kad pastaruoju metu labai sparčiai populiarėja įvairios kulinarinės laidos, filmai, žurnalai ir begalė internetinių tinklalapių, kuriuose publikuojami patys įvairiausi maisto gaminimo receptai. Toks didelis šios srities populiarumas daugelį iš mūsų skatina išbandyti naujus receptus ir virtuvėje išbandyti savo pačių kulinarinius sugebėjimus. Juk labai dažnai paragavę skanaus maisto imame galvoti, kaip visą tai pasigaminti patiems, todėl šiame straipsnyje aptarsime vieną populiariausių patiekalų – tai yra obuoliu pyragas.

Obuoliu pyragasNeabejojame, kad obuolių pyragą esate valgę ne vieną kartą. Tai labai populiarus desertas, kuriuo pasimėgauti galima bene visose pasaulio šalyse. Ką jau kalbėti apie tai, kad turbūt daugelio močiutės nuolatos vaikystėje lepindavo šiuo skanėstu, ką tik ištrauktu iš karštos orkaitės. Kadangi, tai daugelio mėgstamas desertas, visuomet yra pravartu žinoti jo paruošimo subtilybes. Juk šis saldus pyragas gali kaip reikiant pagerinti jūsų nuotaiką.

Taigi, pats metas pasimokyti, kaip gali būti gaminamas obuolių pyragas. Užbėgant įvykiams už akių verta paminėti, kad šiandien apie visas gaminimo detales ir ingredientus galite sužinoti virtualioje erdvėje – tai yra kur kas greičiau ir paprasčiau. Ką gi, pirmasis veiksmas, kurį turite atlikti, yra obuolių pyragui reikiamų ingredientų surinkimas ir tinkamų proporcijų sudarymas.

Orkaitę įkaitinkite iki 200ºC. Kol orkaitė kaista paruoškite obuolius: nulupkite, išpjaukite vidų ir smulkiai supjaustykite. Kai tai atliksite, sumaišykite juos su šiek tiek miltų, cukraus, citrinų sulčių, prieskonių ir druskos. Tuomet tešlą padalinkite į du gumuliukus. Dabar atėjo metas geram tešlos išminkymui. Pabarstykite miltais kočėlą ir paviršių ant kurio minkysite tešlą.

Tešlą perdėkite į kepimo indą, o ant tešlos viršaus uždėkite mažais gabaliukais supjaustytą sviestą. Žinoma, taip pat ant tešlos turite uždėti jau paruoštus obuolius ir galiausiai juos padengti antruoju tešlos sluoksniu. Labai svarbu, kad jame padarytumėte keletą nedidelių skylučių (tai galite atlikti su aštriu peiliu). Galiausiai pyragą galite pabarstyti cukrumi tam, kad jo viršus imtų blizgėti. Kai orkaitėje temperatūra pasieks 200ºC, obuolių pyragą reikėtų kepti 40-50 min. – tol, kol plutelė taps auksinė. Atminkite, kad obuolių pyragas gali būti patiekiamas tiek karštas, tiek ir šaltas. Be to, nepamirškite ir ledų – tai bus puikus derinys.