Receptai iš obuolių, kurie padės pagaminti gardžius patiekalus

Nemenka dalis mūsų šalies gyventojų turi savo nuosavas sodybas, kuriose augina įvairius vaismedžius, vaiskrūmius, turi ne vieną lysvę, šiltnamiuose augina įvairias daržoves ir kt. Trumpiau tariant, ne vienas žmogus, kuris gyvena Lietuvoje, mėgsta sodininkystę ir stengiasi kiekvienais metais užsiauginti ką nors savo paties rankomis. Žinoma, visa tai taip pat būna ekologiška ir labai sveika, todėl tokie žmonių sprendimai visuomet yra sveikintini ir džiuginantys. Kaip bebūtų, labai dažnai daugelio žmonių soduose auga ir begalė obelų, o tai reiškia, kad galiausiai tenka nurinkti didžiulį obuolių derlių. Įprastai dalį obuolių žmonės suvalgo patys, o kitą dalį bando išdalinti savo draugams, giminaičiams ar pažįstamiems. Tačiau dažniausiai didžiuliai nepanaudotų obuolių kiekiai pasilieka, o tai reiškia, kad tenka sukti galvą, ką su jais padaryti. Būtent tuomet labai efektyviai pasitarnauja įvairūs receptai iš obuolių, kurių pagalba galima labai nesunkiai pagaminti pačius gardžiausius patiekalus.

Tuo tarpu, jei jūs iki šiol nebuvote iš tų žmonių, kurie mėgtų labai daug savo laisvo laiko praleisti virtuvėje, sukantis prie puodų, turbūt svarstote ar jums pavyks pagaminti gardžius patiekalus iš obuolių, tačiau turėtumėte suprasti, kad viskas labai tiesiogiai priklauso nuo jūsų pasirenkamų receptų. Jei jūs pasirinksite receptą, kuris yra išbandytas ir labai aiškiai bei kokybiškai sudarytas, tuomet jums bus daug lengviau pagaminti patiekalus iš obuolių, kuriais būsite patenkinti tiek jūs, tiek ir jūsų aplinkos žmonės. Be abejo, renkantis receptus iš obuolių jūs turėtumėte atkreipti dėmesį į pačią receptų sudėtį. Jei skaitant receptą jums nekyla jokių papildomų klausimų ir neaiškumų, toks receptas gali būti tinkamas. Tačiau jei jums kyla neaiškumų ir jūs nesuprantate, kaip iš tikrųjų turėtų būti pagamintas konkretus patiekalas iš obuolių, tokio recepto turėtumėte vengti.

Visų svarbiausia, kad jūs vadovautumėtės kokybiškais receptais. Jie jums padės daug lengviau pasiekti savo norimą rezultatą ir neeikvoti savo laiko veltui gaminant netinkamus patiekalus. Taigi, dabar belieka pasinaudoti internetu, pasirinkti tinkamus receptus iš obuolių ir kibti į darbą.

Ar obuolių pyragai greitai gaminamas skanėstas?

Read More

Norite greitai nustebinti savo svečius? Už kelių valandų prasideda šventinė puota? Obuolių pyragas – vienas greičiausiai gaminamų skanėstų Lietuviškoje kulinarijoje. Prieš pradedant gaminti šį stebuklą, reikia susipažinti su keliais svarbiais aspektais. Pirmiausia, labai svarbu ar jūsų nuotaika gera. Atrodytų keista, bet piktam, suirzusiam žmogui nepavyks pagaminti skanaus obuolių pyrago. Toks procesas turi vykti su šypsena. Kiekvienas profesionalas jums patvirtins, kad tai tiesa. Atsakant į straipsnio pagrindinę temą, galime drąsiai teigti, kad tai paprastas produktas, nesudėtinga gamyba ir nebrangūs produktai. Aišku, obuolius galima įsigyti ir už trisdešimt centų ir už penkis eurus. Čia jau priklausys nuo jų rūšies. Kitas svarbus dalykas, toks pyragas gali būti derinamas įvairiausiomis uogomis ar vaisiais. Patys obuoliai nėra itin saldūs, tai kasdien naudojamas vaisius. Gerai, kad Lietuvoje turime obuolių sodus, kur kasmet priskinama itin daug produkcijos. Būna problemų, kuomet kepant obuolių pyragą yra naudojami ne lietuviški obuoliai. Tai gal būti, kad tai atrodo nesuprantamai, tačiau kitose šalyse obuoliai būna saldesni ar turi savyje daugiau sulčių. Visa tai labai įtakoja galutinį pyrago vaizdą. Jeigu naudosite lietuviškus receptus, tai būtinai pirkite ir lietuviškus obuolius. Tikriausiai ne vienas virtuvės šefas yra skaitęs vartotojų mėginimus namuose pasigaminti obuolių pyragą ir patyrusius didelį nusivylimą, kuomet gavosi kepta obuolių košė apvoliota miltuose. Taip jau nutinka, kada neįvertinate, kad vienos rūšies obuolius reikia kepti ilgiau, o kitus trumpiau. Kartais reikia receptą papildyti rūgščiais produktais, kurie sugeba suteikti tamprumo obuoliams. Bet kokiu atveju patys obuolių pyragai yra itin skanus užkandis prie kavos, arbatos ar su pienu.

Obuolių pyragai ir dažniausiai naudojami ingredientai

Nustebsite, bet obuolių pyragui reikia obuolių. Ir dažniausiai ne vieno. Tai yra pagrindinis produktas. Be ir pyragas negali būti vadinamas obuolių pyragu. Kita svarbi sudedamoji dalis, tai miltai. Būtinai atkreipkite dėmesį į tai, kokius miltus reikia naudoti konkrečiame obuolių pyrago recepte. Juk miltų yra įvairių. Valytų, nevalytų. Pirmos rūšies, trečios rūšies. Viskas turi didelę įtaką, todėl jeigu recepte parašyta, kad reikia naudoti aukščiausios rūšies miltus, tokius ir pirkite. Juk būtų neprotinga komentuoti recepto kūrėją, kad blogas receptas, jeigu pirkdami produktus improvizuojate. Darykite taip, kaip parašyta recepte ir tuomet gausite tokį patį, skanų obuolių pyragą.

Kiek kainuoja visi produktai reikalingi pyrago kepimui?

Svarbus klausimas, nes kartais skaitai receptus ir supranti, kad tokio pyrago kaina bus labai didelė. Aišku, galima nusipirkti tuos brangius produktus, tačiau ar tai bus jūsų kasdienis saldumynas? Vargu, nes norime ne tik skanaus pyrago, bet ir už tinkamą kainą. Perkant ingredientus galima naudotis kainų palyginimo svetainėmis. Čia nesudėtingai rasite kur koks produktas šiuo metu parduodamas geresne kaina. Tokios svetainės taupo mūsų laiką ir pinigus. Juk važiuoti per visas parduotuves kartais neturime nei laiko, nei noro. Paprastesnis variantas viską užsisakyti internetu. Kitas svarbus aspektas yra tai, kad perkant internetu nusiperkate tik tai, ko jums iš tiesų reikia. Net ir obuolių pyragas reikalauja ne vieno produkto, todėl internete galima išsirinkti geriausius gamintojus ar tinkamą produkto kiekį. Tradicinėje parduotuvėje turime problemą, kad dažnu atveju prisiperkame tai, ko mums visiškai nereikia. Bet kokiu atveju, prisiminkite, kad jūsų obuolių pyragai bus skanūs, jeigu pirksite kokybiškus produktus. Leiskite sau mėgautis savo kulinariniais šedevrais.

Griliai ir kepsninės gali būti naudojamos ištisus metus!

griliaiInternete dairotės į įvairias lauko kepsnines ir grilius, bet neapsisprendžiate ar verta juos pirkti tik dėl trumpo sezoninio malonumo? Nereikėtų kreipti dėmesio į mitus, nes griliai ir kepsninės gali būti naudojami ištisus metus! Visai nesvarbu kokia oro temperatūra vyrauja lauke – moderniausi griliai ir kepsninės tinkami naudojimui ir šaltuoju metų periodu. Tad, jeigu neapsisprendžiate ar tikrai verta pirkti tokią įrangą, siūlome paskaityti žemiau pateikiamus privalumus – galbūt jie jus įtikins, jog tai tikrai puikus pirkinys!

Kepsninių ir grilių privalumai:

  • Kepsninės dydis gali padėti išvengti problemų, kuomet tenka ruošti maistą dideliam žmonių būriui. Įsivaizduokite, jog tenka ruošti maistą gausiai šeimynai ar susirinkusiems draugams. Standartinėje orkaitėje kepsniai ar kažkokie kiti kepiniai turės būti kepami iš kelių kartų. Tačiau, kepsninių yra įvairiausių dydžių, o tai ir yra priežastis į jas dar labiau dairytis. Mat, kai kurios kepsninės bei griliai yra ypač patogūs didelio kepinių kiekio kepimui vienu metu. Kaina irgi nėra labai aukšta. Didesni griliai ypač patogiai naudojami dideliam kepinių kiekiui vienu metu paruošti, o geriausia tai – visi jie iškepa tolygiai.
  • Grilių ir kepsninių temperatūra gali būti reguliuojama. Ypač svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad modernesnės kepsninės turi oro temperatūros reguliavimo galimybę. Tai reiškia, kad net ir naudojant anglis, jūs patys galėsite nustatyti kokioje temperatūroje viską kepti. Tai tarsi orkaitė, tik naudojama daug paprasčiau. Taipogi pabrėžtina, kad kepsninės ir griliai savaime karštį paskirsto tolygiai, ko nesugeba kai kuriose orkaitės. Tad, tai yra dar vienas privalumas – jums neteks vartyti kepsnių kas kelias minutes.
  • Oro temperatūra neturi jokios įtakos grilių ir kepsninių veikimui. Jeigu naudojate kokybišką grilį ar kepsninę, jums tikrai nereikės ištisai prie jų stovėti, net jeigu lauke ir vyraus -20 laipsnių šaltukas. Dabartiniai griliai yra gaminami iš tokių medžiagų, kurios sulaiko karšti viduje. Tad, grilį arba kepsninę pirkti verta vien dėl garantijos – jeigu suges orkaitė, tuomet kuo puikiausiai pasitarnaus kepsninė arba grilis!
  • Na ir aišku – kepsniai ant grilio ar s yra gerokai skanesni!

Jeigu galvojate apie grilio ar kepsninės įsigijimą, tuomet tikrai neturėtumėte dvejoti – tai tikrai išmintingas pasirinkimas!

Sveikos mitybos ir pakankamo fizinio aktyvumo pagalba pasieksite puikius rezultatus

Apie tai, kas yra sveika mityba, girdime nuolatos, tačiau didžioji dalis žmonių visą tai praleidžia pro savo ausis, nekreipdami jokio dėmesio į tai, kas dažnai gali padėti ne tik išspręsti daugybę sveikatos problemų, tačiau netgi išgelbėti gyvybę. Todėl nemanykite, kad sveiki receptai apie kuriuos pastaruoju metu tiek daug kalbama yra visiškai bereikšmiai ir beverčiai. Sveika mityba yra tai, kas nulemia ir mūsų gyvenimo kokybę, todėl kuo daugiau žmonių ims pakankamai dėmesio skirti tam, ką valgo – tuo geresne sveikata jie pasižymės ir gyvens gerokai ilgesnį bei efektyvesnį gyvenimą.

MitybaŽinoma, galite tvirtinti, kad dabartinė jūsų savijauta yra tiesiog nuostabi, o jūsų svoris – puikus, tačiau nemanykite, kad po kurio laiko jūs nepajusite neigiamų nesveiko maisto vartojimo pasekmių. Įprastai jauname amžiuje visi jaučiasi kuo puikiausiai, nesiskųsdami dėl jokių skausmų ir sveikatos negalavimų. Tačiau jei netinkami sprendimai priimami diena iš dienos ir taip ne vienerius metus – galiausiai susiduriama su lygiai ta pačia situacija, kuri yra tiesiog neišvengiama. Kyla daugybė sveikatos problemų, kurioms spręsti tenka pasitelkti įvairiausius vaistus ir sudėtingą gydymą. Taigi, jei jūsų visiškai nežavi tokia ateitis, imkitės neatidėliotinų veiksmų jau dabar. Kuo anksčiau pradėsite daugiau dėmesio skirti savo kasdienei mitybai, tuo greičiau pajusite teigiamus savo gyvenimo pokyčius.

Be abejo, sveika mityba turėtų būti derinama ir su sportu. Net jei jūs iki šiol papildomo fizinio aktyvumo buvote linkę vengti, tai nereiškia, kad taip turėtumėte elgtis ir toliau. Kiekvieno žmogaus kūnui reikia fizinio krūvio – nepaisant to ar jūs jaunas, ar senyvo amžiaus žmogus. Be fizinio krūvio atrofuojasi mūsų raumenys, atsiranda viršsvorio rizika, sumažėja energija, prastėja kaulų ir sąnarių būklė. Ir tai tikrai nėra vieninteliai fizinio aktyvumo trūkumo padariniai, todėl jei jūs taip pat pakankamai laiko imsite skirti sportui, galite net neabejoti, kad rezultatai, kuriuos pasieksite, bus būtent tokie, apie kuriuos anksčiau galėjote tik pasvajoti. Todėl nebedelskite ir imkitės teigiamų savo gyvenimo pokyčių, kuriuos pastebėsite jau visai netrukus.

Kodėl pietūs yra labai reikalingas valgis?

Pietūs yra labai svarbus dienos valgis. Jis mums suteikia daug reikalingų jėgų darbe ar kitoje veikloje , nes juos valgome gan anksti. Pasigaminti skanius pietus yra visai paprasta, o tingūs žmonės gali rasti nemažai vietų Vilniuje, kur dienos pietūs yra labai skanūs ir ne pernelyg brangūs. Tačiau nemažai žmonių savo brangią pietų pertrauką nusprendžia praleisti sprendžiant asmeninius reikalus ar kitaip ilsintis. Ar tai yra gerai? Kodėl valgyti pietus yra taip svarbu?

Visų pirma, žmogus, nusprendęs praleisti pietus labai alina savo organizmą. Net dirbant ne fizinį darbą, mūsų kūnas nuolat naudoja energiją, o pavargęs, išalkęs žmogus sunkiau mąsto, yra labiau išsiblaškęs ir negali susikaupti. Suvalgę net paprasčiausius pietus mes suteikiame savo kūnui daug jėgų, reikalingų iškęsti greitą dienos ritmą.

Dienos pietūs internetuJūsų dienos pietūs privalo būti gausūs ir sotūs. Daug žmonių bijo, kad pavalgę didelius pietus jie apsunks ir jausis labiau pavargę. Nors tai yra tiesa kai valgoma nemažai greito maisto, jeigu valgome šviežius ir vertingus maisto produktus ir paprastesnį, sveikesnį maistą, tai jausimės energingi iki pat vakarienės ir nereikės apsivalgyti prieš miegą. Valgant nevertingą maistą kaip visokiausios bandelės ar kiti konditeriniai gaminiai ,kuriuose daug angliavandenių, miltų, cukraus ir nuolat užkandžiaujant, mes tik dar labiau skatiname savo apetitą, dėl ko taip stipriai vakare yra jaučiamas alkis. Pavalgius didelius, sveikus ir sočius pietus norėsite daug kuklesnės vakarienės, o tai yra labai gerai.

Taip pat labai svarbu yra paįvairinti savo pietus. Mitybos įvairovė padeda mums išlikti energingesniems ir sveikesniems. Niekada neapsiribokite tais pačiais vaisiais ir daržovėmis, kartais pakeiskite savo mėgstamiausią garnyrą, išbandykite vegetarišką maistą, kitokius baltymų šaltinius. Visada stenkitės į savo racioną pridėti naujų daržovių ir vaisiu, įdomaus, neįprasto neragauto maisto. Jei skirsite laiko savo mitybai paįvairinti, kiekvieną kartą jūsų pagaminti pietūs jums sukels teigiamas emocijas, o jūsų kulinariniai sugebėjimai eksperimentuojant su įvairiausiu maistu ir prieskoniais labai pagerės.

Jeigu nemėgstate gaminti, labai modernus būdas greitai gauti skanų patiekalą yra užsisakyti jį į namus. Suradę jums patinkantį maisto užsakymo tinklapį galite paskambinti nurodytu numeriu arba tiesiog  maistą užsakyti tinklapyje. Galite užsisakyti visokiausių norimų patiekalų iš Vilniaus, Kauno ar Klaipėdos populiariausių restoranų. Tai išties nėra pats pigiausias, bet vienas geriausių būdų greitai gauti labai skanius pietus per trumpą laiką. Jei užsakinėjate maistą ne tik sau, o galbūt ir savo kolektyvui, pristatymas į namus ar biurą, darbovietę jums visiškai nieko nekainuos. Šitaip, kelių pelytės paspaudimų dėka galite nusipirkti daug skanaus itališkos, ispaniškos, turkiškos, gruziniškos, kiniškos virtuvės maisto kuris per nepaprastai trumpą laika jau atsidurs ant jūsų pietų stalo.

Sveika mityba – ar tikrai tokia sveika?

PicaDaugelis sveikos mitybos propaguotojų renkasi valgyti daug daržovių, vaisių, kitų žalumynų. Neretai jie vengia mėsos, ieško ekologinių maisto produktų, maisto produktų be konservantų, be dažiklių, be saldiklių ir kitų nenatūralių priedų. O kiti tiesiog valgo picas, kebabus, atrodo visai nesirūpina savo mityba. Tačiau skirtumų tarp tokių žmonių nematyti. Na bent jau jaunystėje. Nors ne vienam yra girdėtas palyginimas abu du senyvo amžiaus žmones, kurie gyveno visiškai skirtingą gyvenimą. Tai yra moteris, kuris visą gyvenimą stengėsi maitintis sveikai, mankštintis ir sportuoti, visais būdais gyventi kuo sveikiau. Ir vyras, kuris niekad nesirūpino savo mitybą, didžiausias jo sportas buvo ėjimas į parduotuvę nusipirkto picos ar bekono. Vyras, anot jo artimųjų, tepė sviestą ant sviesto, valgė riebiai ir daug. Ir štai jiems sulaukus panašaus senyvo amžiaus moteris turėjo ne vieną ligą, o vyras, anot gydytojų, buvo vienas sveikiausių tokio amžiaus vyrų, kokius jiems teko matyti. Tad kame gi sveiko gyvenimo esmė?

Sveiką gyvenimą propaguojantys žmonės būna labai pasidomėję maistu, renkasi produktus be priedų. Štai, pavyzdžiui, renkasi džiovintus vaisius be konservanto – sieros dioksido. Tačiau, ar jie pagalvojo, kiek sieros dioksido galima prisikvėpuoti tiesiog vaikščiojant mieste? O vėliau tie patys žmonės eina į barus ir maukia alų. Nes alus mat padarytas iš augalų, jame nėra mėsos, žodžiu, veganiška, reiškia sveika. Tad jokia skaniausia pica Panevėžyje jiems nesuteiks džiaugsmo, nes tai juk mėsa, miltai ir visa kitas „blogis“! O kiti gi pasakys, kad pica yra sveika, nes ten galima rasti visų maisto piramidės produktų ir kiekiais kone sudėliotų pagal tą pačią maisto piramidę! Tiesa, veganai turi savo maisto piramidę, ir jokia pica Panevėžyje į ją neįeina.

Kai kurios apklauso teigia, kad keturi iš penkių veganų ir vegetarų bent retkarčiais nusižengia savo įsitikinimams ir paragauja mėsos. O kartais jie tą daro ir nežinodami. Pavyzdžiui, valgydami produktus su želatina. Su gyvulinės kilmės želatina. Juk ji dedama į tiek daug produktų! Kai pagalvoji, sveikas gyvenimo būdas reikalauja labai daug pastangų. Gal geriau tiesiog atsipalaiduoti, užsisakyti tą picą ir sveiką gyvenseną pradėti nuo rytojaus? Na jei dėl sveikos mitybos ir kyla ginčai ar tai gerai, tačiau dėl judėjimo ne. Todėl jei norėsite picos, eikite pėsčiomis.

 

Obuolių pyragas – populiarus visame pasaulyje

Turbūt jau spėjote pastebėti, kad pastaruoju metu labai sparčiai populiarėja įvairios kulinarinės laidos, filmai, žurnalai ir begalė internetinių tinklalapių, kuriuose publikuojami patys įvairiausi maisto gaminimo receptai. Toks didelis šios srities populiarumas daugelį iš mūsų skatina išbandyti naujus receptus ir virtuvėje išbandyti savo pačių kulinarinius sugebėjimus. Juk labai dažnai paragavę skanaus maisto imame galvoti, kaip visą tai pasigaminti patiems, todėl šiame straipsnyje aptarsime vieną populiariausių patiekalų – tai yra obuoliu pyragas.

Obuoliu pyragasNeabejojame, kad obuolių pyragą esate valgę ne vieną kartą. Tai labai populiarus desertas, kuriuo pasimėgauti galima bene visose pasaulio šalyse. Ką jau kalbėti apie tai, kad turbūt daugelio močiutės nuolatos vaikystėje lepindavo šiuo skanėstu, ką tik ištrauktu iš karštos orkaitės. Kadangi, tai daugelio mėgstamas desertas, visuomet yra pravartu žinoti jo paruošimo subtilybes. Juk šis saldus pyragas gali kaip reikiant pagerinti jūsų nuotaiką.

Taigi, pats metas pasimokyti, kaip gali būti gaminamas obuolių pyragas. Užbėgant įvykiams už akių verta paminėti, kad šiandien apie visas gaminimo detales ir ingredientus galite sužinoti virtualioje erdvėje – tai yra kur kas greičiau ir paprasčiau. Ką gi, pirmasis veiksmas, kurį turite atlikti, yra obuolių pyragui reikiamų ingredientų surinkimas ir tinkamų proporcijų sudarymas.

Orkaitę įkaitinkite iki 200ºC. Kol orkaitė kaista paruoškite obuolius: nulupkite, išpjaukite vidų ir smulkiai supjaustykite. Kai tai atliksite, sumaišykite juos su šiek tiek miltų, cukraus, citrinų sulčių, prieskonių ir druskos. Tuomet tešlą padalinkite į du gumuliukus. Dabar atėjo metas geram tešlos išminkymui. Pabarstykite miltais kočėlą ir paviršių ant kurio minkysite tešlą.

Tešlą perdėkite į kepimo indą, o ant tešlos viršaus uždėkite mažais gabaliukais supjaustytą sviestą. Žinoma, taip pat ant tešlos turite uždėti jau paruoštus obuolius ir galiausiai juos padengti antruoju tešlos sluoksniu. Labai svarbu, kad jame padarytumėte keletą nedidelių skylučių (tai galite atlikti su aštriu peiliu). Galiausiai pyragą galite pabarstyti cukrumi tam, kad jo viršus imtų blizgėti. Kai orkaitėje temperatūra pasieks 200ºC, obuolių pyragą reikėtų kepti 40-50 min. – tol, kol plutelė taps auksinė. Atminkite, kad obuolių pyragas gali būti patiekiamas tiek karštas, tiek ir šaltas. Be to, nepamirškite ir ledų – tai bus puikus derinys.