Nuosavas žingsniamatis ir vaikščiojimo nauda

Vaikščiojimas turi kur kas daugiau naudos nei galvoja daugelis žmonių. Jeigu nesportuojate ir neplanuojate tuo užsiimti – tokiu atveju pasistenkite kuo daugiau vaikščioti. Tai gali būti labai puikus būdas galintis Jums padėti ne tik atsipalaiduoti ir pailsėti psichologiškai, tačiau taip pat ir padailinti kūno linijas. Tikrai taip. Nors kai kurie tvirtina, kad vaikščiojimas tikrai neturi jokios naudos, visgi, ji yra. Ir dažnai net pamatoma. Žingsniamatis padės kur kas paprasčiau sekti savo pasivaikščiojimus ir tuo pačiu didinti tempus.

Vaikščiojimas nereikalauja jokio ypatingo pasirengimo

Vaikščiojimas labai dažai įvardijamas kaip pati paprasčiausia fizinė veikla, kuri atneša realiai apčiuopiamos naudos. Reikėtų paminėti, kad vaikščioti gali visi. Labai dažnai seniems žmonėms gydytojai rekomenduoja kuo daugiau vaikščioti, kad pajaustų realią naudą ir sveikatos pagerėjimą. Tuo tarpu vyresni tikina, kad jie to nedarys, nes jiems skausta kojas. Taip gaunasi užburtas ratas. Žingsniamatis gali padėti skaičiuoti, kiek jau nuėjote. Svarbiausia pradėti nuo mažiau ir jokio skirtumo, kokia yra Jūsų fizinė būklė.

Mažiausiai varginanti sporto forma

Jeigu vaikščiojimą galima būtų pavadinti sportu – tai jis bene mažiausiai vargina žmogų. Juk galima vaikščioti ištisas valandas ir dėlto visiškai nepavargti. Įveikti didelius atstumus, pagerinti kraujotaką, mąstymą ir tuo pačiu jaustis puikiai. Jeigu planuojate keliauti didelius atstumus – labai svarbu pasirūpinti tinkama avalyne, kuri padės ne tik negalinti stuburo, tačiau ir greitai bei patogiai įveikti norimus atstumus.

Vaikščiojimas išjudina didelį raumenų skaičių

Vaikščiojimo metu dirba didelė dalis žmogaus raumenų, taigi tai puikus būdas pagerinti savo fizinę būklę ir paprasčiausiai prasimankštinti. Jeigu nesate didelis bėgiojimo mėgėjas, paprasčiausiai kiekvieną rytą nueikite bent po 10 km ir jausitės kur kas geriau. Vaikščiojimo metu labai gerai dirba šlaunų raumenys jeigu esate viena iš tų moterų, kuri pergyvena dėl savo kojų linkio – rekomenduojama kuo daugiau vaikščioti.

Sėkmingas lieknėjimas

Žingsniamatis, kuris padeda įvertinti kiek jau nuėjote, taip pat dažnai skaičiuoja ir kitus parametrus. Vienas iš jų – sudeginamos kalorijos. Vaikščiojimo metu galima labai sėkmingai deginti kalorijas ir tuo pačiu lieknėti. Žinoma, lieknėjimo procesas nėra greitas, tačiau jeigu bent minimaliai norite pagerinti kūno linijas – tai yra geriausias pasirinkimas.

Psichologinis poilsis

Jeigu esate labai pavargęs psichologiškai ir neberandate priemonių, kurios gali padėti Jums pailsėti – tokiu atveju vaikščiojimas yra geriausias pasirinkimas. Paprasčiausiai kiekvieną dieną nueidami tam tikrą atstumą jūs būsite gryname ore. Taigi, ne tik gerinsite savo kūno linijas, tačiau tuo pačiu ir kur kas geriau jausitės, apgalvosite tam tikrus aspektus ir priimsite geresnes strategijas.

Svarbiausia, kad vaikščiojimas nereikalauja nei jokio specialaus pasiruošimo, nei „prisivertimo“. Paprasčiausiai eikite iš namų ir nusprendę koks maršrutas Jums tinka – įgyvendinkite jį.

Žingsniamačius ir kitą sporto įrangą galite rasti internetinėje parduotuvėje – http://vs-sport.lt/


Visos teisės saugomos © 2014-2017 Ergoline.lt