Sveika mityba padės sumažinti stresą

Sveika mityba

Šiandien daugelis iš mūsų patiria labai daug streso. Įtemptas darbo grafikas, begalė asmeninių rūpesčių, spartus gyvenimo tempas – tai turi didžiulės įtakos mūsų psichologinei būsenai. Dėl tokių kasdienių problemų neretai pamirštama tinkamai maitintis. Jei jaučiamės alkani, natūralu, kad tampame irzlesni ir piktesni. Taigi, visų pirma nepamirškite, kad sveika mityba yra raktas į pilnavertį ir kur kas energingesnį gyvenimą.

Nepraleiskite pusryčių

Labai nemažai žmonių teigia nemėgstantys pusryčiauti, todėl prieš pradėdami dieną išgeria tik nedidelį puodelį kavos ar arbatos. Tačiau net ir tuomet, jei nesijaučiate alkani, turėtumėte nepraleisti progos papusryčiauti. Jei praleisite šią būtiną kasdienės mitybos dalį, tuomet gali sutrikti cukraus lygis kraujyje. Tokiu atveju prarasite nemažai energijos ir negalėsite valdyti emocijų.

Turėkite užkandžių

Visuomet su savimi turėkite vienokių ar kitokių sveikų užkandžių, kuriuose yra daug baltymų. Džiovinti vaisiai, riešutai, baltymų batonėliai ir panašūs užkandžiai gali padėti jums lengviau ištverti laikotarpį tarp pagrindinių dienos valgių.

Streso atsikratymui

Jei pastebite, kad dažnai patirdami stresą imate daugiau valgyti, tuomet pasirinkite nekaloringą maistą, pvz., morkas, salierų stiebus ar netgi saulėgrąžų sėklas.

Keliaukite kartu su maistu

Nors nemaža dalis žmonių pietauti renkasi kavinėse ir restoranuose, jei į darbą pasiimsite iš anksto namuose pagaminto sveiko maisto, tuomet ne tik sutaupysite daug pinigų, tačiau taip pat užtikrinsite sveiką mitybą. Net ir tuomet, jei savo pagamintą maistą darbe valgysite vos kelis kartus per savaitę, neilgai trukus pamatysite akivaizdžius teigiamus pokyčius.

Atsisakykite nesveiko maisto

Kai neturime daug laisvo laiko, dažnai pasirenkame greitai pagaminamą ir nesveiką maistą. Tai reiškia, kad maistas jau būna pagamintas ir užšaldytas, todėl jį tereikia pašildyti. Tačiau toks maistas tik apgauna mūsų skrandį. Jaučiamės sotūs, bet iš tiesų negauname reikiamų vitaminų ir mineralų. Tuo tarpu sveika mityba turėtų susidėti iš visiškai kitokių produktų. Pasistenkite atsisakyti nesveiko maisto ir sudaryti aiškų sveikos mitybos planą.

Jei nepamiršite šių patarimų, neabejotinai atsikratysite ne tik dažnai patiriamo streso, tačiau taip pat suteiksite savo organizmui kur kas daugiau naudingų medžiagų ir galėsite lengviau kontroliuoti savo svorį.


Visos teisės saugomos © 2014-2017 Ergoline.lt