4 veiksniai, svarbūs kiekvienam verslui

Imones steigimas

Prieš dešimt, penkiolika ir daugiau metų žmonės buvo kur kas labiau susikaustę ir ne tokie atviri naujovėms. Į nuosavo verslo kūrimą ir su tuo susijusius aspektus jie būdavo linkę žvelgti labai atsargiai ir su didelėmis abejonėmis. Nepasitikėjimas savimi, informacijos trūkumas, netikrumo jausmas ir kiti neigiami veiksniai nulemdavo jų sprendimus, likti etatiniame darbe ir nebandyti savo laimės nuosavo verslo kūrime. Tačiau tokie laikai jau praeityje. Šiandien situacija yra visiškai pasikeitusi. Kiekvienas, kuris nori tapti savo gyvenimo šeimininku ir nebedirbti seniai pabodusio darbo, gali tai padaryti kur kas paprasčiau ir greičiau. Imones steigimas šiomis dienomis gali būti įgyvendintas labai sparčiai ir sklandžiai, todėl žengti pirmuosius žingsnius link savo išsvajoto tikslo nebėra taip sudėtinga, kaip buvo anuomet.

Žinoma, nereikėtų suprasti klaidingai – įmonės steigimas nėra vienintelė užduotis, kurią reikia išspręsti norint vystyti pasirinktą komercinę veiklą. Sėkmingam ir perspektyviam verslui reikia kur kas daugiau. Taigi, ko neturėtų pamiršti nei vienas pradedantysis verslininkas?

  • Išlaidos ir biudžeto formavimas. Kas turi didžiausią įtaką kiekvienos įmonės pelningumo mažėjimui? Taip, tai yra išlaidos!Net jei šią akimirką viena ar kita įmonė yra labai pelninga, tai dar nereiškia, kad taip bus visuomet – ypač, jei įmonės biudžetas yra paskirstomas netinkamai ir pradedama labai išlaidauti. Tiesą sakant, tokių atvejų pasitaiko labai daug ir dažnai. Pradedantieji verslininkai, kurie pajunta sėkmę, pernelyg atsipalaiduoja ir ima mėgautis pagerėjusiu gyvenimu, tokiu būdu pamiršdami, kad įmonės apyvartines lėšas reikėtų saugoti, o ne jas švaistyti. Žinoma, „saugojimą“ suprantame šiek tiek kitaip. Tai reiškia, kad įmonės savininkas iš jos neturėtų kaskart išimti visų esamų pinigų ir didinti riziką bankrutuoti.
  • Reklama. Keista, tačiau labai didelė dalis verslininkų mano, kad investuoti į reklamą nėra tikslinga. Trumpiau tariant, jie taupo įmonės pinigus, manydami, kad jei investuos į įvairias reklamos priemones, juos praras. Žinoma, norint įsigyti vienokios ar kitokios reklamos, investicijų reikia – tačiau to tikrai nereikėtų vertinti kaip išlaidų. Tai investicija. Jei investuojate, reiškia, kad siekiate pinigus atgauti su kaupu. Todėl, kai kalbame apie naudojimąsi reklama, turime kalbėti ir apie reklamos atsiperkamumą. Jei jūsų verslas nėra unikalus ir visiems labai reikalingas, tuomet jums neabejotinai reikia reklamos. Bene kiekvienoje rinkoje vyrauja labai didelė konkurencija, todėl jei jūs nesate patyrę ir jūsų įmonė veikia tik vos kelis mėnesius, greičiausiai apie jus težino labai nedidelė dalis žmonių. Tai reiškia, kad jums reikia pasirūpinti savo žinomumo didinimu ir naujų klientų pritraukimu.
  • Mokesčiai ir buhalterija. Pastebima, kad nemaža dalis verslo savininkų labai mažai dėmesio skiria savo įmonės buhalterinei apskaitai. Jie mano, kad visais šiais klausimais bus galima pasirūpinti metų pabaigoje, kai reikės pateikti mokestines deklaracijas ir sumokėti mokesčius. Deja, bet tai yra labai didelė klaida. Aplaidi buhalterija sukuria labai daug didelių ir brangiai kainuojančių problemų. Todėl jei norite, kad jūsų verslas klestėtų ir jums netektų susidurti su dideliais rūpesčiais, buhalterine apskaita rūpinkitės nuo pačios pirmos savo komercinės veiklos vystymo dienos.
  • Planavimas ir strategija. Net jei nežadate kreiptis į investuotojus ar kreditorius, verslo plano turėjimas yra tiesiog būtinas. Jūs turite žinoti, koks yra jūsų verslo pagrindinis tikslas ir kaip jo žadate siekti. Jei turėsite profesionaliai parengtą planą ir strategiją, tuomet savo verslą vystyti galėsite kur kas sklandžiau ir efektyviau bei sklandžiau.

Visos teisės saugomos © 2014-2017 Ergoline.lt